הישג לטראמפ: צפו"ק תעביר לארה"ב מידע מסווג על תוכניות הגרעין

    מוטי סבן No Comments on הישג לטראמפ: צפו"ק תעביר לארה"ב מידע מסווג על תוכניות הגרעין

    בצפון קוריאה הודיעו כי מסמך מסווג הכולל מידע על ארסנל הנשק הגרעיני יועבר לידי ארה"ב, בנוסף שוקלים בפיונגיאנג לקיים פגישה נוספת בין קים לפומפאו

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צעדים חיוביים: לאחר השתלחויות קשות מצד הממשל האמריקאי כנגד צפון קוראיה ומעדיה לממש את ההסכם בינם. לאחרונה נרשם הישג חסר תרדים לארה"ב לאחר שצפון קוריאה הסכימה להעביר לידי האמריקאים, מידע מסווג הכולל מידע כל כלי הנשק הגרעיניים ומיקומם של אתרי הניסוי והפיתוח של תוכניות הגרעין.

    דווקא המקור שהדליף את המידע היגיע מצפון קוריאה, מקור בקוריאה הצפונית מסר ל"קוריאה טיימס" כי בכוונת צפון קוריאה לתת למזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו מידע מסווג כבר בחודש הקרוב.

    בנוסף, שוקלים בצפון קוריאה מפגש שני בין מזכיר המדינה  פומפאו לשליט המדינה קים ג'ונג און, במהלך הפגישה יועברו חומרים מסווגים נוספים והסברים מפורטים, כיצד מתכננת צפון קוריאה לצמצם את הארסנל הגרעיני שברשותה.

    כזכור, בחודש שעבר מזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו, השתתף בכנס בסינגפור בנוכחות שר החוץ הצפון קוריאני, שם תקף פומפאו את צפון קוריאה על חוסר נכונותה למלאות את ההסכם והפרת הסנקציות נגדה תוך כדי שיתוף פעולה עם רוסיה.

    כנראה שבממשל הקוריאני הבינו שהם חייבים לעשות צעדים דרמטיים, בכדי להגדיל את האמון בהם. כרגע הסנקציות נגדם נותרו כשהיו ולא שונו כלל.

     



    0 תגובות